torsdag 30. april 2009

In the middel of the night....

og jeg får ikke sove....eller det vil si jeg har ikke prøvd å legge meg enda.
Har vært på jentis (også kalt syforening???)i kveld og bøtta ned på kaffi :-/
Rett og slett lite smart.....jeg blir bare såååå PLING VÅKEN av det.
Men jeg lærer aldri....går på samme smell hver gang :-/

Men hva gjør man når man ikke får sove....sånn bortsett fra blogging og fjæsboga??
Jo da RYDDER vi .
Har da rydda i hverdags innganga.....og kjenner jeg er skikkelig stolt av meg selv....for i de siste månedene har vi ikke kunnet bruke den....rett og slett fordi det er der alt havner når vi har panikk og hurtig rydding før det kommer folk... :-/

klokken er nå snart 0200, og jeg lurer rett og slett om jeg skal prøve å rydde litt mer jeg...er det jo 1 MAI i morra og MANNEN har FRI...da kan jeg sove litt lenge (?)

1 kommentar: