lørdag 9. mai 2009

Norske talenter......

Satt å så på Senkveld igår( som vanlig på en fredags kveld), og på slutten var det ei Elisabeth Carew ( søstra til john?) som sang....og må si jeg ble ikke akkurat imponert!
Joda , jenta var flink til å synge....på en helt ordinær måte. Men jeg synes ikke akkurat at hun hadde noe spesielt over seg , annet enn at hun evt er søstra til en en av Norges store Idrettskjendiser.
Og jeg tror og forsåvidt vet at der finnes andre rundt om i Norges land som synger vel så fint som henne og som i så måte "fortjener" plateutgivelse enda mer .
Det jeg da lurer på er hvorfor ikke de får platekontrakt.....?? Min konklusjon går da i at de ikke har det riktige kontakt nettet( har ikke et bein innenfor norges kjendiselite....).
Synes ærligtalt at det virker ganske urettferdig og korrupt.....

Ble foresten utrolig glad for at det ikke var en sanger som vant "Norske Talenter" i går, selv om jeg holdt en knapp på verdens(?) minste og mest sjarmerende tryllekunstner....mulig det er morsinstinket mitt som får meg til å favorisere disse sjarmtrollene, i fjor ble jeg totalt forelska i rokkeringgutten:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar