torsdag 9. april 2009

IRRITERT

Kjenner en sånn kribling inni meg .....på sofan sover mannen, snufsete unger ligger på teppet å ser på tv...eldste jenta er ute å leker....selv sitter jeg her å er rastløs og IRRITERT!!!!!
Men hva jeg er IRRITERT på vet jeg ikke.... er bare IRRITERT.....
Er det bare meg som er RAR , eller hender det at andre også bare er IRRITERT uten noen spesiell grunn.
Sa det til mannen tidligere i dag , og han svarte.." det er jo hva du gjor det til"....arrrrggg!!!
VET DA DET!!!!
Skrev jo i forrige innlegg at alt starter med HOLDNINGENE VÅRE..........må virkelig jobbe med holdningene mine.... ;P

2 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjenn. Blir sånn hvis jeg sover til lenger enn halv ti en lørdag feks. Å irriterende er det ellår???

    SvarSlett
  2. Hihihi...godt det ikke er bare meg :)

    SvarSlett