lørdag 4. april 2009

Grilling!!!

Da er GrillSesongen igang!!!
Hadde naboene på grilling i ettermiddag -en litt sånn spontan avgjørelse , så det ble kylligfileet, potetsalat og salat( om nabo`n sto for).
Men når jeg sitter å tenker etter, så kjenner jeg allerede nå at jeg kommer til å bli lei av grillmat i løpet av sesongen....det går gjerne i det samme , om at og om at og om at.!!!
Så visst noen har noe gode er grilltips/oppskrifter de kan tenke seg og dele med meg hadde jeg blitt KJEMPE glad!!!

2 kommentarer:

  1. Dette er veldig godt, og lettvint også på camping. Pitabrød, salat, Kyllingfileet pensles med chiliolje og grilles, Kuttes så i biter. Fyll salat og kylling i pitabrødene og vips har du en annen, men sabla god og lettvinn kyllingmiddag. Dette har vi hatt i familiebursdagene på tangen i tillegg til pølser. Når man er mange og det er tustelig med bordplass og kniv og gaffel opplegg, er det veldig greit med pita og en serviett:-)

    SvarSlett
  2. Høres kjempe godt ut....skal defently prøves!!!
    Sikkert godt som strand mat også:-))

    SvarSlett