søndag 26. april 2009

Oppladning

Blir du noen gang mettet på sosial omgang?
Jeg har i det siste oppdaget en ny side ved meg selv, jeg kan faktisk får NOK av å være sosial og å sitte å "jabbe". ER DET MULIG ?????
Misforstå meg rett, jeg er et UHYRE sosialt dyr(?) men i helga kjente jeg at jeg bare trengte å være for meg selv og ikke sitte å jabbe med de andre nabomødrene over en kaffikopp.
Så på lørdag, " gjemte" jeg meg bak huset...satt i solstolen iført bikini og nøt de varme solstrålene , en god bok og TØRST.
Rundt meg hørtes stemmene og latteren til mine og naboenes barn,lyden av traktor og motorsag var også tilstedet da HANDYMANNEN min holdt på å styve ned trær bak huset. Midt oppi dette klarte jeg å finne min lille oase..."i IRRGRØNNE enger og ved HVILENS vann"
FANTASTISK, snakk om å få lada battariene MIDT I en travel og bråkete hverdag:))
Hvordan lader du batteriene midt i hverdagskaoset?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar