torsdag 9. april 2009

O´ What a Day....



....som tidligere nevnt, våknet jeg opp og var IRRITERT uten noen som helst grunn what so ever!!!...heldigvis gikk det seg til
etterhvert , selv om lunta fremdeles ligger å ulmer.

Hadde litt problemer med å stagge en 4 åring med ørebetennelse som så gjerne ville ut å leke med de andre "bånnan" i solskinnet.

Heldigvis fikk vi frista med grilling av pølser ,
og etterpå kom HELDIGVIS og uavtalt mamma og pappa på besøk.






Simen og Bestefar spiller
Bilkortspill:)









Senere fikk jeg aktivisert de med PåskeEggMaling.

Det har også blitt tid til Memo spill, og bading i badekaret, før
leggetid.
Så i grunnen ut til å bli en fin avslutning på dagen.....


.......da jeg ble plutselig ble vár en sivilstatusendring,
mellom to jeg er veldig glad i, på Facebook.
Da kjente jeg den iskalde hånden ta et godt grep om
hjertet mitt. Og jeg kommer til å bekymre meg en heil
haug for hvordan det går med dem....
Så nå sitter jeg her og er bekymret og trist!!!!



Uansett, målet mitt for i dag er å jobbe med holdningene mine!!!
GLED DERE-ALLTID!!!
Og bekymringene mine skal jeg (prøve alt jeg kan...selv om jeg har en tendens til å kave rundt
på egenhånd og skal "klare sjøl")kaste på HAM!!!

-Grunnen til vi nå feirer PÅSKE-
HAN ble såret for våre overtredelser
Knust for våre misgjerninger
Straffen lå på HAM for at vi skulle ha fred
I HANS SÅR HAR VI FÅTT LEGEDOM!!!


GOD PÅSKE ALLE SAMMEN :)ungenes hjemmelagde påskepynt har blitt hengt opp i "lyskrona" over kjøkkebordet:)

1 kommentar: