torsdag 19. februar 2009

Fjortis love

Jeg ble nesten slått i bakken av en tweenie i går, da jeg hadde levert Eirin på korøvelse. Var på vei ut døra , da han (ja det var en gutt) kom i fullt firsprang , men ei "illsint" jente i hælan. Ho va neddynka i snø.

- " de æ'kje bare bare mæ di guttan" sa jeg
-åååååårrrrr de så DOMME, skikkelig teite asså, svarte den vandrende snømannen.

*nå burde jeg kanskje ha skrevet snøkvinne iom at hun var av det femininekjønn, men jeg synes det blir for dumt at alt skal kjønnsnøytraliseres.Snømann er snømann, og kan aldri blir snøkvinne eller snøfolk, men en dame snømann det kan den hete *

Lo litt for meg selv da jeg satte meg i bilen.
Hvem husker ikke den skrekkblandafryden det var å vær guttenes utpekte offer til å bli døyba.
Flørting på høyt fjortis nivå:-)

Før kunne jeg kjenne på vemod over at den tida er forbi....forelskelser,vondt i magen, kriblingen som bare måtte UT . Flørtinge var ofte "voldelig" og høylytt.*rødme*
Men nå kjenner jeg at det skal bli spennende å oppleve de fra side linjen, når Eirin om noen år skal hoppe med begge beina inni tweenis rollen.
Men de neste 3 årene skal jeg nyte siste resten av barndommen hennes:-)

1 kommentar:

  1. Hi hi, tenker sånn jeg også. Synes egentlig det er deilig å være ferdig med den tida, selv om det var himla gøy au...
    Blir spennende å være mor til tenåringer! Ser fram til det med litt skrekkblandet fryd...

    SvarSlett