tirsdag 3. mars 2009

Pengetrøbbel?

Hei jeg heter Birgit og jeg er shoppoholicer....("hei Birgit")
og jeg har et skikkelig problem med å styre pengestrømmen ut fra kontoen.
Egentlig hadde det ikke vært noe stort problem hadde bare innstrømminga skjedd like raskt som utstrømminga.
Og det synes jeg er veldig merkelig , burde ikke bankene hatt et sånt lojalitetsfond til de av oss som faktisk er med på å holde hjulene i gang i "bedriften" Norge i disse finanskrisetider;-)

Har denne helga lagt igjen en betydelig stor sum på Ikea , og neda mer skal de få inn i morra , da vi tar turen til Stavanger for enda mer Ikea shopping( og da skal tilhengeren også være med ).
Og jeg kjenner det bygger seg opp en kriblende forventing bare med tanke på alle de pengene jeg skal bruke. Det er så utrolig deilig å dra kort på usømmelige beløper....er nesten like godt som sex???:-)....men bare neste altså....;-P

1 kommentar:

  1. Fantastisk Birgit!! Kan ikke du bli banksjef?? Det hadde bare vært helt hærlig asså!!! Så fin sia di æ blitt!!!!

    SvarSlett