tirsdag 22. september 2009

Summer is gone.

Et hopp og et lakk så var sommeren over , og jeg som hadde tenkt å bruke late feriedager til å få skikkelig dreise på denne bloginga.....skulle finne meg en kategori jeg kunne høre hjemme i. Mener jeg leste en plass at man burde ha et hovedfokus , så at du kunne kategorisere deg som evt,
Mammablogger - visst nok veldig trendy for tida,
Interiørblogger - har vært innom noen av disse , og noen er fantastisk kreative og finner ting på loppis som de pusser og maler og lakker , og ser skatter der jeg ser søppel, mens andre har altformyepenger mellom hendene...og da skulle t.o.m jeg klart å få "god" smak,
Matblogger - det finnes utrolig mange dyktige kokkespirer , tar av meg hatten for de lekre rettene noen klarer og trylle frem , og ikke minst av alle bildene dere tar underveis i matlaginga.....det hadde ikke gått på mitt kjøkken, hadde jeg lagt ut bilder underveis i matlaginga er jeg kanske sikker på at Helstrøm hadde sendt meg boothcamp...... det ser ut som et atomnedslagsfelt rundt meg , og den som verst ut er kokken sjøl :-S),
Kjendisbloggere- disse så virkleig dagslys da den Store Michael Jackson døde i sommer.

Her er en kategori ALTMELLOMHIMMELOGJORDOGTANKERSOMPLUTSELIGROTER
TILSYSTEMETOPPITOPPEN.
Den melder jeg meg inn i.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar